pondělí 25. června 2012

Random I.

Moc si nedovedu představit blogový svět bez randomů... :) Baví mě pozorovat ty rádoby nicneříkající fotky, protože... mě to prostě baví! :D Kdyby vás ne, dejte mi vědět.
Nesquik kuličky s mlékem a posypané kakaem je v poslední době moje velká závislost!

...a totéž můžu říct o šťavnatém vychlazeném melounu.

Nazvala bych to BB. :D Báječná Buchta jedné babiččiny kamarádky.
Šíleně mě to na tom steperu nebaví, ale je třeba pro sebe něco udělat, že? :D

Dárek k sedmnáctinám od přítele... Obrovský medvídek v hokejovém dresu. :)

A jedna taková bonusovka, kdy mě přítel vytáhl do lesa, přičemž jsem absolutně netušila kam, takže proto takové oblečení do lesa, respektive na výšlap do Novohradských hor. :D Borec na konec.











2 komentáře:

  1. Ty pruhované botky jsou pěkné, taky bych potřebovala podobné :) Jinak výborný outfit na tůru :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, mají jich teď poměrně hodně u Bati, ty moje jsou taky odtud. :) A je fakt, že to bylo poměrně překvapení, lézt po horách v tomhle, ale tak baleríny jsou moje nejpohodlnější obuv, tak to šlo. :D V teniskách bych tam nevylezla. ;)

      Vymazat

Děkuji všem za všechny komentáře! :)