úterý 26. června 2012

News in the drugstore

Tak trochu bych se nazvala DM-úchylem. Není školní den, kdy bych neměla potřebu zavítat do téhle drogerie, a to i když mi třeba v peněžence chrastí pár drobných. Strašně mě baví procházet se mezi dekorativní a pečující kosmetikou, vlasovou kosmetikou, barvami na vlasy, sprchovými gely a laky na nehty...
Všeobecně bych vám asi měla říct, že mě kosmetika moc nebaví a rozhodně doma nemám takové zásoby jako ostatní blogerky - používám jenom paletku od e.l.f. na zvýraznění obočí, řasenku, oční linky, tvářenku, korektor a v zimě ještě navíc make-up, jelikož mi přijde, že to mi celkově sluší asi nejvíc - ale zkoumat, co je kde nového a která značka má nové produkty nebo nějakou limitku mě baví moc. :) A tahám s sebou i přítele, který už se skoro ve všech věcech vyzná a je to takový můj tester laků na nehty. :D
No, a ani dneska jsem nemohla projít okolo DM drogerie bez povšimnutí, strávila jsem tam opět hodnou dobu a zaujala mě nová limitovaná edice Essence, takže jsem si odnesla lak na nehty, která vám ale ukážu až v článku a videu My nail polish collection, jelikož zítra očekávám zásilku z webu BabyBaby s dalšími jedenácti laky na nehty. :)
V drogerii jsem vám vyfotila některé novinky, které mě zaujaly a které by určitě stály za povšimnutí i z vaší strany.

Limitovaná edice Ready for boarding obsahuje paletku šesti očních stínů, dvě kajalové tužky 2v1, dvě tvářenky, kosmetickou taštičku, pět krémových laků na nehty, slupovací podkladový lak a vlhčené ubrousky na ruce a tělo.

Stojan v jindřichohradeckém DM je už značně vybrakován. :D Laky na nehty tam zbyly tři, já ukořistila světlou zelenkavou krémovku, paletka zůstala jen jedna, dost ale bylo tužek, tvářenek a podlaků.

Barvičky z paletky se mi docela líbily - světlé, dobře kombinovatelné na denní nošení, pěkně pigmentované, co jsem tak zkoušela na prstech. Ale jak to bude s výdrží, to netuším.

 Naopak barvy obou tvářenek mi na první pohled přišly hodně výrazné a jejich konzistence asi jako balzámy na rty. Po vyzkoušení už tak výrazné nebyly, spíš jenom lehký náznak růžové a oranžové barvy. Nejsem si jistá, jestli budou mít nějakou větší výdrž...

Kosmetická taštička má krásný desing jako obálka z dovolené. :) Ale to je asi tak všechno. Je neuvěřitelně malá a vzhledem k tomu, že by se tam nevešlo nic ani mně s mými sedmi produkty na každý den, pochybuji, že by tam byl prostor pro blogerky, které mají té kosmetiky pětkrát tolik. :D

Už minulý týden jsem koukala na novou kolekci laků na nehty od Dermacolu. Mají krásný obal, široký štěteček, krásné barvičky od neutrálních světlých po výrazně rudé a fuchsiové a mimo to i skvělou cenu 79,90.-Kč. Údajně je extrémně krycí a stačí jedna jediná vrstva. Žádný jsem si zatím nekoupila, tak nevím, je ale fakt, že když jsem ho příteli zkoušela na palec, byl opravdu hutný. Bylo vidět, že se bude dobře lakovat a co se krytí týče, je to asi také jeden z těch lepších. Mimo to ale z téhle kolekce také pořídíte podlaky i nadlaky a vysoušeč laku, který vážně funguje!

A jako poslední mě zaujal malinový šampon z limitované edice bez silikonů od nám všem známé Baley. Cena je klasicky 29,90.-Kč, šampon je určen ke každodennímu použití a kdybych neměla svojí lásku v kopřivových šamponech, které mi jediné dělají parádní vlasy a po kterých mi nepadají, určitě bych si ho koupila už jenom kvůli té d-o-k-o-n-a-l-é vůni! Ta je totiž absolutně neuvěřitelná! Takže pokud vám některé tyhle šampony nevadí, určitě stojí minimálně za očichání. :)


 














Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za všechny komentáře! :)