středa 27. června 2012

BabyBaby objednávka

Už včera jsem vám psala o tom, že dneska očekávám objednávku z webu BabyBaby, kde je k dostání mj. také kosmetika Essence, Manhattan a Catrice. Speciálně u Essence jsou v drogeriích stojany většinou poloprázdné, jelikož by se dalo říct, že s touto kosmetikou uděláte za málo peněz hodně muziky. Tedy alespoň u některých produktů.
Jelikož jsem před dvěma lety podlehla trendu gelových nehtů, všechny svoje laky jsem vyházela (a že jich bylo požehnaně!), ale letos v květnu se mi zase začalo stýskat po lakování, po možnosti mít třeba každý druhý den jiné nehty, po různých barevných variacích... A krom toho mě už vysedávání v nehtových studiích nebavilo, takže jsem gelovkám řekla STOP a začala pečovat o ty své přírodní - přeci jen byly poněkud zničenějšího typu. :D Dneska už nejsou v tak dezolátním stavu jako začátkem května, kupodivu se zregenerovaly celkem rychle.
Je ale fakt, že bylo třeba dokoupit ,,pár" laků, abych je mohla lakovat a kombinovat, zdobit a vymýšlet různé variace. V současné době jich moje sbírka čítá 36, což tedy není číslo, při kterém by se blogerky typu Mia a Peťa a spousty dalších měly nějak hroutit, ale uvážím-li tenhle počet někdy od půlky května, tak to zas tak tragické není - tím spíš, když tímhle číslem jsem teprve v začátcích! :D
Jinak musím říct, že jsem na BabyBaby četla samé kladné recenze a teď po vlastní zkušenosti s tím musím naprosto souhlasit! To, že jsem jednou nevychytala odstín není chyba webu, ale moje samozřejmě. :) Přišlo mi spoustu letáčků a čtyři vzorečky, objednávala jsem v neděli večer a dneska už mi mamina přinesla balíček domů. Jestli vás zajímá, co jsem objednala, rozklikněte si celý článek. :)


Objednala jsem si jedenáct laků na nehty - deset od Essence, jeden od Catrice. Rozhodně můžu říct, že to není moje poslední objednávka. :)

Zleva: Catrice - 480 Miss Piggy Reloaded
Essence Nail Art Twins - Colour Base 04 Mr. Big
Essence Nail Art Twins - Glitter Topper 01 Louise (vím, že 04 a 01 k sobě nepatří, ale třpytivý topcoat v odstínu 01 se mi k barevné bázi 04 líbil víc)
Essence Nail Art Twins - Colour Base 02 Romeo
Essence Nail Art Twins - Glitter Topper 02 Julia

Zleva: Essence - 74 Sure azure
Essence - 08 Ultimate pink (to je ten odstín, který jsem nevychytala - na fotce mi přišel fuchsiový, je to ale klasická výrazná bárbínkovská růžovka hodně podobná odstínu 90 I want that!, ačkoli ta je světlejší)
Essence - 62 Reach peach
Essence - 67 Make it golden
Essence - 56 Got a secret
Essence - 51 Mellow yellow (tu jsem si představovala jako světloučkou žlutou krémovku, no, vyklubala se z ní jemná vanilková se shimmerem, ale i tak je krásná)

Jednotlivé odstíny zatím více popisovat nebudu, jelikož plánuji článek a možná i video na My nail polish collection.


...a nafotila jsem vám i vzorečky, které mi přišly spolu s objednávkou. :) Všeobecně tedy, pokud se někdo stále rozhodujete, jestli na BabyBaby objednávat či nikoli, za mě určitě ANO. Jednak proto, že kupříkladu cena laku Essence je tu o tři koruny menší než v drogerii a výběr barviček je naopak mnohem větší!

 












2 komentáře:

  1. Wow, ty se máš! :) No odstíny 67 a 51 vlastním taky a můžu říct, že jsou nádherné! :) skvělá volba

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím a děkuji. :) 67 jsem dneska nalakovala jako topcoat pod zlatý Gabriella Slavette na nohy a vypadá to úžasně. :)

      Vymazat

Děkuji všem za všechny komentáře! :)