neděle 24. června 2012

My tattoo

Když to soudím podle sebe je pravdou, že když má nějaká bloggerka jedno nebo dvě tetování hned se mi líbí mnohem víc (respektive sleduji ji mnohem radši) a vždycky o tom, jak se nechala tetovat ráda čtu, pokud takový článek nabídne. :) Stejně tak vím, že hodně holek v dnešní době po nějakém obrázku či nápisu touží, ale bojí se, že nevydrží tu bolest a řeší x dalších mýtů, které jsou s tím spojené.
Protože jsem se v únoru tohoto roku nechala taky tetovat - nadělila jsem si to ke svým sedmnáctinám - nabídnu vám na tetování svůj pohled. A na konec se můžete ,,pokochat" i tím mým nápisem. ;)
Nebudu tady machrovat, kterak já jsem byla statečná a vůbec jsem se nebála. :D Plánovala jsem nápis už strašně dlouhou dobu, jen jsem pořádně nevěděla kam a co vlastně přesně. Byla to taková moje přibližná představa, ale přece jen je fakt, že když si necháte vyzdobit tělo něčím, co už tam zůstane navždy, mělo by to mít nějakou hlubší myšlenku a určitě i význam. Osobně nemám ráda nicneříkající ornamenty, hvězdičky a mašličky, které si daná slečna nechá vytetovat jen proto, aby tam něco měla, protože je to moderní.
Taky jsem samozřejmě projížděla různá fóra a řešila, jak moc to bolí na lopatku a jak moc na záda, ale fakt, že je to dost individuální je prostě fakt. Každopádně moje touha byla tak velká, že jsem zavolala do českobudějovického studia Tony Tattoo a hned na následující týden jsem byla objednána. Můžu vám odpřísáhnout, že jsem snad půlhodiny stála venku přede dveřmi a bála se jít dovnitř, bolelo mě břicho a bylo mi strašně špatně. Mamina se mi smála, jelikož mě bolí i píchnutí včely a najednou si budu hrát na hrdinku a nechám se tetovat. Dokonce jsem i uvažovala o tom, že našetřené penízky sbalím a půjdu na Lannovku nakupovat. :D Samozřejmě víceméně ze srandy.
Do studia jsem ale vlezla, seznámila se s Tonym juniorem (hned vedle totiž tetuje i jeho tatínek), on mi dal vybrat, jak by asi nápis měl být velký, jelikož na písmu jsme se dohodli přes mail a asi za dvacet minut už jsem seděla na horkém křesle. Doteď se divím, že jsem odtud neutekla. Co mě ale pobavilo nejvíc byl fakt, že to vůbec nebolelo(!!!) - i když je pravda, že přes páteř to bylo trochu nepříjemné - a dokonce mě zklamalo, když po nějakých patnácti minutách bylo po všem, protože se mi to líbilo! :D Narozdíl tedy od piercingu, který mě bolel p-ř-í-š-e-r-n-ě a zapřísáhla jsem se, že už never more, jsem hned poté, co jsem vylezla na ulici uvažovala o dalším nápisu nebo obrázku. :D Myslím, že Tony odvedl precizní práci přesně podle mých představ, během celé akce se vyptával, jestli to nebolí a jak se cítím a za cenu 1500.-Kč včetně krému můžu být víc než jen spokojená! A to taky jsem. :) Ještě zmíním, že mě velice překvapilo, když jsem ráno tetování vůbec neměla zarudlé, vypadalo jako kdybych ho měla už půl roku a ve fázi hojení se mi objevily maximálně tři miniaturní stroupečky! Takže za mě, holky, ANO! Rozhodně se nemusíte ničeho bát, když vyberete dobrého tatéra, nebude pak s ničím problém.
A pro dámy z jižních Čech jednoznačně doporučuji návštěvu Českých Budějovic. :)

Moje tetování pro mě význam má, a i když je to pro mnohé nepochopitelné, i vy časem pochopíte, že hokej je moje láska a můj život. :) Jsem moc ráda, že jsem nakonec vybrala právě tenhle nápis, protože jsem na něj opravdu hrdá. :D

A dneska k večeru mám pro vás přichystaný ještě new in. ;)



2 komentáře:

  1. pěkné tetování, já mám během dvou měsíců už dvě :-D takže už sem taky závislák

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ještě pořád přemýšlím o dalším, takže to naprosto chápu. :D Jinak děkuju. :)

      Vymazat

Děkuji všem za všechny komentáře! :)