středa 27. června 2012

OOTD 26. 6. 2012 - Krajky, perly, džíny

V poslední době se mi strašně líbí kombinace krajky s perličkami a k tomu džíny. Sama nevím proč, ale nepřipadá mi to tak romantické a panenkovské jako když si k tomu vezmu sukni. A totéž mám třeba s harémkami a sáčkem. Celkově  je to pak outfit, u kterého těžko specifikujete styl. :D
Na včerejší lítačku po obchodech jsem volila svoje oblíbené věci ve kterých je mi dobře, a které zároveň podle mě dobře vypadají a k nim přidala doplňky povětšinou v podobě perliček. Na sobě mám úžasné šedé sáčko z Terranovy, které bych teď nejradši nosila pořád, dále meruňkovo-tělové tílko s krajkou na zádech i na ramenech, extrémně pohodlné slimky z mimibazaru od Marcely Kotyzové, naopak extrémně nepohodlné balerínky z Deichmannu, které jsem ještě pořádně neprošlápla a sluneční brýle Lindex.

Vypláznutého jazyku si nevšímejte, já si ho taky nevšimla... :D Bohužel. :D


Takže můj první zveřejněný outfit pro vás. :) Snad se vám bude líbit a třeba vás inspiruji i v koupi něčeho, o čem jste už přemýšleli.

 













Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za všechny komentáře! :)