úterý 31. července 2012

Random II.

Krásný dobrý večer, holky. :)
Jestli si vosy vedou deníky, kdy, kde a koho štíply jsem blázen, já vím :D mohly by si na své konto dneska připsat minimálně dva zásahy. Oba jsem totiž schytala já! Zítra jdu ven ve skafandru. ;) Pro jistotu.
Ale! Můj nejmilovanější přítel mi sehnal k vypůjčení klávesnici, takže jsem zpátky ve svém krátkém blogovém světě pokud nepočítám svoje první dětské blogísky :D. Na dnešek jsem naplánovala random, protože se mi v mobilu nashromáždilo pár fotek. :)


Fascinuje mě kombinace světle hnědé, bílé a světlé džínoviny... Miluji to!

Když maminka potřebuje zvelebit nožky, jsem jí plně k dispozici... :D

...stejně jako kamarádce, když si chce popovídat u koktejlu. ;)

Miluji Magnesii, moje věrná společnice všude...

...ale nejvíc miluji svého nejkrásnějšího přítele!

Mějte fajn zbytek dne (opravdu už jen zbyteček, no) a dejte mi vědět, co děláte během prázdnin vy. :) Zítra vás čeká článek o mých TOP blogerkách, které jsou mi inspirací!
Dobrou noc. ;)











Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za všechny komentáře! :)