čtvrtek 5. července 2012

OOTD 5. 7. 2012 - černočerná jednoduchost

Jak už jsem vás včera informovala, dnešní den jsem strávila na rodinném výletě v německém Berchtesgadenu, jelikož nás všeobecně kromě hokeje zajímá také cokoli, co se týče 2. světové války, takže po různých návštěvách koncentračních táborů jsme letos zavítali na Orlí hnízdo, které dostal Hitler ke svým narozeninám včetně výtahu - mimochodem, moc bezva dárek, když měl strach z výšek a byl klaustrofobik. :D V restauraci jsme tam objevili hned několik číšníků Čechů a Slováků, dala jsem si vynikající zmrzlinový pohár, kterého teda bylo na moje poměry docela hodně (ale prala jsem se s ním statečně).
Poté jsme se ještě plavili loďkou po jezeře Königsee, došli si na oběd (jestli se teda špagety v 15:30 dají nazývat obědem :D), nakrmili malé úžasné kačenky a pak už jeli domů 300 km v bouřce a přívalových deštích. Taková... klidná jízda, co si budeme nalhávat.
Nafotili jsme poměrně dost fotek a při té příležitosti vám ukážu svůj druhý outfit na tomhle blogu. Měla jsem úplně neskutečně jednoduché oblečení, není to žádná hitparáda, ovšem taky na lezení po takových výškách nejsou podpatky a šatičky to pravé, že, každopádně je to velice pohodlný outfit. Na sobě mám černý bandeau top z TimeOutu, černé harémky z ebay.com, černé krajkové balerínky od Ann Christine (ty nejpohodlnější, jaké jsem kdy měla na nohou), náušnice perličky s černou mašličkou Takko Fashion a brýle Lindex. Celkově to tvoří takový look overalu a právě proto to tak ráda nosím. :) A jelikož se pak udělalo hooodně pěkně, vyměnila jsem harémky za vínové šortky z jednoho hradeckého místního obchodu (a hned potom jsem taky slušně zmokla).

Úúúsměv... :D

Jeden Radler, který mi číšník-Slovák objednal ještě dřív, než jsem stačila říct, že chci vodu a vanilkový pohár se šlehačkou a čokoládovou polevou - po tom zase moje srdce toužilo opravdu. ;)

Převlek do šortek... :)


Náušničky jsem nevyfotila, ale jsou to tyhle perličky s černou mašličkou z Takka. Tak doufám, že se vám můj outfit líbí, anebo že jsem vám aspoň dala tip na výlet, jelikož to opravdu stojí za to. Pište a komentujte, budu ráda. :)
P.S.: Když na to tak koukám, na WC v Německu jsem si v tomhle outfitu výjimečně připadala docela hubeně, teď už si zas připadám jako prasátko na porážku. :D No jo no, stejně jako loňské léto začínám s dietou! Loni jsem ze 75 kg zhubla na 58, takže doufám, že letos se mi taky něco podaří shodit... :) A co vy? Máte taky stavy, že při vysoké váze jste si nijak extra tlusté nepřipadaly a teď, když máte o x kilogramů míň si připadáte jako žok? :D Povídejte...










7 komentářů:

  1. Teda ten výhled je skvělý :) díky za tip na výlet..
    PS: Sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  2. PPS: Zvu na giveaway :)
    http://www.sweetie-chiquita.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Jednoduché, zajímavé a hezké.
    Jen mi přijde, že jsou ti brýle poněkud větší :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) No, spíš si myslím, že je to fotkami, normálně ani moc ne. :)

      Vymazat
  4. Ten rádoby overal je super nápad a moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nosím to tak ráda, no, je to pohodlné a vypadá to poměrně dobře. ;) Děkuji.

      Vymazat

Děkuji všem za všechny komentáře! :)