pátek 28. září 2012

Essence - Class of 2013

Krásný sváteční den, holky!
Jsem zpátky. :) Dlouhou dobu jsem se rozmýšlela, jestli ano, jestli mám začít znovu blogovat, když moje začátky skončily stejně tak rychle jako začaly. Věřím, že kdybych si do klávesnice nevylila čaj a měla možnost psát pořád, psala bych. Ale nechci to na nic svádět.
Dneska ráno jsem po neskutečně dlouhé době projela facebook a na stránkách Essence mě zaujala jejich nová kolekce Class of 2013.

Kolekce obsahuje tři oční stíny v tužce, transparentní pudr, dva lesky na rty, tvářenku, čtyři laky na nehty a jeden třpytivý top coat, dvě gumičky do vlasů a kosmetickou taštičku. Ostatně jak můžete sami vidět na obrázku. :)
Včera jsem si trénovala, jak by asi mohlo vypadat video, o kterém jsem vám už psala, totiž My nail polish collection a sama pro sebe jsem se tak zmiňovala, že mi přijde, že laky na nehty od Essence vždycky z těch limitek nestojí za nic. Bohužel. Jenže nikdy neodolám, a i když jsem přesvědčená, že to zase bude katastrofa na druhou, musím alespoň nějaký mít.
 
Tak kupříkladu tady jsem zamilovaná hned do tří - do šedé, růžové a modré a samozřejmě i s tím top coatem.
 
Určitě si pořídím i pudr, moc se mi líbí i design vlasových gumiček a kosmetická taštička je jedním slovem úchvatná, ta barva! :)
Je mi jasné, že než se k nám tahle limitka dostane, opět to nějakou dobu potrvá - pokud vůbec, ale už teď můžu říct, že se těším.
Co vás, zaujalo vás něco z téhle limitované edice?
 


1 komentář:

  1. je dobře že si se takhle rozhodla a jseš zpátky :)) vítám tě tu a at se ti daří :)) zvu tě k sobě onlygirlnn.blogspot.com a budu moc ráda když se zúčastníš v giveaway :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za všechny komentáře! :)