pondělí 30. července 2012

Bez klávesnice!

Krásné odpoledne, holky! :)
Sama bych ani neřekla, že mi blogování no, spíš počátky mého blogování budou chybět. Ale mám to teď poměrně těžké, jelikož jsem si před x týdny vylila do notebooku čaj a tak nejprve nešel celý, avšak před pár dny se trochu umoudřil, takže mi aspoň funguje klávesnice na obrazovce, ale s tou to bohužel na psaní dlouhých článků není. :( Vlastně mě neskutečně vytáčí i obyčejné psaní webových adres a věcí, které sháním a hledám.
Jelikož ale na svůj i na ty vaše blogy chodím, a všimla jsem si, že mám čtyři pravidelné čtenářky (děkuji!) no co, každý musí nějak začít, mám potřebu vám alespoň sdělit, co se tedy děje. Napadá mě ale, že k tomu, abych točila videa klávesnici nepotřebuji, takže možná začnu s tím. ;)



A jen tak ve ,,zkratce," co dělám? Především nakupuji, ujasnila jsem si, co nosit chci a co už ne, a jakým směrem se bude můj styl dále ubírat. Chodím s přítelem (a občas našimi kamarády) ven, pokračuji v učení se řídit, boxujeme, koukáme se na Komisaře Rexe (znovuobjevená láska, on je tak úžasnej! :D), sleduji vaše blogy, inspiruji se, ale nějak v tomhle počasí nemám moc chuť se nějak oblékat a experimentovat. :) Chystáme se s mamkou a dvěma malými sestřenkami na víkend na ,,dívčí tábor" na naší chatě a s přítelem kamarády za týden na pár dní na Vranov (bude tam někdo z vás?), aktuálně chodím na brigádu k babičce do firmy a píšu šílené!!! cenové nabídky, sleduji dění v hokejovém světě, nechala jsem si ostříhat ofinu, jelikož to chtělo nějakou změnu, oslavila jsem svátek, ke kterému jsem dostala spoustu věcí a navzdory svému tvrzení o tom, že už si nikdy žádný piercing píchnout nenechám, mi přítel zařídil k svátku propíchnutí pupíku. :D Je to zlatíčko. Jo a ještě sháním posledních pár položek z mého wish listu - černou koženou bundu, černou kabelku ve stylu chanelky, černé balerínky na klínku a riflovou vestičku.
A jelikož už mě asi dva měsíce nebaví nosit clip-iny, chci trochu popohnat růst svých vlasů, tak mi maminka poradila jeden přípravek, který za jejího mládí (ona je mladá pořád! :D) používal celý intr a všem vyrostly. :) Tak jestli to bude pravda, podělím se s vámi o recenzi. Biosil nechci, hodně holek po něm přibralo a já nehubla skoro dvacet kilo proto, abych je pak kvůli vlasům měla zpátky!
Klávesnici si snad splaším nebo někoho asi přítele poprosím, aby mi ji zprovoznil. Jinak se prozatím mějte krásně, snad jsem vás moc nenudila a snad si to někdo přečte, když jsem tak nespolehlivá. :D
Budu ráda za všechny komentáře i nové čtenáře. :)





2 komentáře:

  1. No a co tedy za přípravek používala maminka celý intr?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zatím neprozradím, až po delším používání udělám recenzi. :)

      Vymazat

Děkuji všem za všechny komentáře! :)