středa 4. července 2012

New in: Barvičky a botičky

Čtyři dny jsem strávila s přítelem a našimi kamarády zcela mimo civilizaci - ve stanu na brigádě kousek od Prachatic, kde jsme trhali třešně. Ze čtyřech dnů jsme nakonec trhali jenom dva - v neděli jsme usoudili, že se nám nechce :D, a v pondělí se pro změnu netrhalo oficiálně, jelikož kvůli nedělnímu dešti a bouřce se třešně nasákly a tak se trhat nemohlo. :)
Vedoucí pak usoudil, že trhat se bude moct nejdříve ve čtvrtek, takže jsme se včera sbalili a naší spíše dovolenou ukončili - co kdyby se náhodou nesbírali třešničky ani pak, že. Přestože to s hygienickými podmínkami bylo značně na štíru, dost se mi tam líbilo, odpočinula jsem si od líčení a s módou to taky nebyla žádná hitparáda, ale dneska už jsem se vrátila do původního stavu a s přítelem vyrazila do Hradce něco málo pokoupit. Pořídila jsem si stříbrný piercing, protože jsem ho hned první den ztratila, deset malých skřipečků do vlasů (chci zkusit nějaký nový účes), čtyři laky na nehty, malý vzorek Alverde kondicionéru, meruňkový scrub na pleť, tónovací krém od Dermacolu a úžasné modré balerínky s mašličkou za ještě úžasnějších 139.-Kč! :D
Gabriella Salvette - 104
Maybelline New York - Mini Colorama - 105 Urban Orange
Maybelline New York - Mini Colorama - 51 French White
Basic - Red Earth

Gabriella Salvette má všeobecně moc krásné barvy laků na nehty - se shimmerem, krémovky, třpytky. Jsou ale poměrně dost vodové, což shledávám docela jako minus, nicméně ta zlatá mě uchvacuje už dlouho, takže dneska už byla moje, jelikož v kombinaci s Essence - Make it golden mi připadá dokonalá (aktuálně ji mám na nehtech na nohou) a to i za cenu 69,90.-Kč.
Všichni víme, že Mini Colorama je v létě v akci za 29,90.-Kč a ty báječné barvičky mi připadají úžasně letní, takže se moc těším, až si je nalakuju. :) No a přestože bílé laky na nehty moc nemusím, už od základky mi to evokuje doby, kdy jsme si s holkama ,,lakovaly" nehty bělítkem, tahle barvička je moc krásná, krémová a s bělítkem nemá nic společného. :D
Značka Basic není zrovna z těch nejkvalitnějších drogérkových značek, ale stejně jako na tu zlatou GS, už dlouho pokoukávám po téhle hnědé. :) Přítel správně vystihl její barvu - je to jako Granko, kakao. Teď na léto jí moc neplánuju, ale na podzim bude perfektní. Jeho cena je 39,90.-Kč.

Freeman - Krémový pleťový peeling s vůni meruňky

Ve Schleckeru jsem mj. koukala po nějaké pleťové masce, ale jelikož už jsem dlouho nepoužila žádný peeling, zvolila jsem tenhle vzoreček od Freemanu. Podle popisu je hloubkově čistící, stahuje rozšířené póry a zjemňuje pleť. Pořídila jsem ho za 19,90.-Kč a až ho na své pleti vyzkouším, určitě napíšu recenzi.


Dermacol - tónovací krém 2v1 - Caramel

Loni jsem zjistila, že chodit v létě s make-upem není nic moc, protože se roztéká a ani se neopálím v obličeji, což je škoda, protože když už se chytnu, tak se opaluji dobře (což je na původní blondýnku docela div :D), takže letos v horkých dnech chodím zásadně bez make-upu a už jsem dost pěkně opálená, tudíž je pro mě jakýkoli make-up moc světlý. Hypoalergenní tónovací krém, který slibuje sjednocení a prozáření pleti od Dermacolu jsem ve Schleckeru pořídila ve slevě za 99,90.-Kč v odstínu Caramel, což je jeden z těch nejtmavších (možná úplně ten nejtmavší). Nehodlám ho používat přes den, ale večer, když někam půjdeme se bude hodit. :)

Alverde - vlasový balzám s vůní citrónu a meruňky

Už jsem se zmínila, že typická vlasová kosmetika Balea (kokosový, broskvový, meruňkový, limetkový, apod. šampon a kondicionér) mi nedělá zrovna extra dobře, jelikož mi po ní - obzvláště po použití jakéhokoli kondicionéru neskutečně padají vlasy, takže teď zkouším vzorky kosmetiky Alverde. Už jeden tenhle balzámek jsem vypotřebovala a vzhledem k tomu, že opravdu splňuje to, co slibuje - jemné a lesklé vlasy včetně snadného rozčesávání - koupila jsem ještě jeden a poté si zřejmě pořídím celý. Cena byla, tuším, 19,90.-Kč, celé balení stojí okolo 60.-Kč.

Modré balerínky s mašličkou

Usoudila jsem, že pro mě naprosto nemá cenu kupovat balerínky za tisícovku, protože na jaře chci nové, na podzim taky a ty loňské už další rok nenosím, takže jsem letos v Hradci ve Světě kabelek objevila krásné balerínky za 199.-Kč. Už před dvěma týdny jsem si jich pár vybrala s tím, že až dostanu peníze z brigád, tak si jich pár pořídím, no a dneska už byly všechny ve slevě za 139.-Kč. Mají spousty krásných barviček, různých druhů a vzorů a za takovou cenu mi připadají dokonalé! Chci si pořídit ještě nějaké v nude barvě, oranžové, černé, šedé a černé na klínku, protože je velká škoda je tam nechat, že. :D

Tak to je pro dnešek všechno, holky, zítra jedeme na rodinný výlet, takže se těšte na nějaký outfit post, i když to teda určitě nebude nic světaborného. :)


 

2 komentáře:

  1. krásné balerínky :) mám lak na nehty, který by se k nim dokonale hodil :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám takový, který se k nim bude hodit. :) A děkuji.

      Vymazat

Děkuji všem za všechny komentáře! :)